מה יהפוך את האירוע שלכם לביתי ומזמין עבור האורחים?

קרדיט תמונה: pexels

תחושה ביתית גם בשיא החגיגות

באולם האירועים הראוותני שהזמנו יש לא פעם הילה של יוקרה. רבים מאיתנו יודעים להעריך אותה – התחושה של ההוד, הראוותנות וההשקעה. אבל דווקא ביום החתונה או בר המצווה של הבן הבכור, יש משהו נחמד גם בלשמור על מידה מסוימת של פשטות. באירועים הכי מיוחדים שיש לנו בחיים נרצה להרגיש הכי נאהבים על ידי הקרובים אלינו ולהנות מחגיגה ברמה הגבוהה ביותר ובכל זאת, שמירה על אווירה נעימה ומזמינה עבור האורחים היא דבר חשוב במיוחד. אז נניח רגע את היוקרה בצד וניזכר רגע בדברים הקטנים שיכולים להפוך בקלות כל אירוע למשפחתי יותר, חווייתי ואפילו מעט ביתי.

 

עיצוב פרחוני נעים וטבעי

בתי אירועים רבים מציעים בעיצוב האולם לשלב ארגוני פרחים במבחר אדיר של סגנונות. הדבר לא באמת מפתיע – לפרחים יש אפקט מרגיע ונעים במיוחד. שילוב של פרחים בעיצוב האירוע לא רק יוסיף הרבה חן לסגנון העיצובי אלא יהפוך את האירוע למעט חוויתי יותר הן עבורכם והן עבור האורחים.

 

שולחנות בגדלים משתנים

לאירוע המיוחד שלכם יגיעו קרובי משפחה רבים – משפחות קטנות שמעדיפות לשבת ביחד לבדם ומשפחות גדולות שמעוניינות לשבת עם משפחות נוספות. מיקום של שולחנות בגדלים משתנים היא דרך מצוינת לאפשר לאורחים להרגיש בנוח ולמצוא את מקומם האישי בנוחות ונועם. מדובר בצעד פשוט במיוחד שיכול לשדרג את האירוע בקלות.

 

אוכל ביתי ומזמין

אם אתם יודעים להעריך את האוכל של הבית – יכול להיות ששווה לכם לשלב אותו גם באירוע החגיגי שאתם מארגנים. הכנה של כמות גדולה של אוכל ביתי בבית היא כמובן מורכבת, אבל תוכלו לבקש מהקייטרינג ללכת על אוכל פשוט יותר, אוכל מזמין ודווקא מעט פחות ראוותני. עבור רבים מאיתנו יכול להיות מדובר בצעד פחות אטרקטיבי, אבל במקרים רבים מדובר בצעד שיכול להוסיף הרבה ייחודיות וחן לאירוע.

 

גם בדברים הקטנים

בסופו של דבר, ארגון של אירוע ביתי ונעים דורש ללא ספק התייחסות לדברים גדולים ומשמעותיים כמו אוכל וסגנון עיצוב האולם, אבל חשוב לא פחות – יש להתייחס גם לדברים הקטנים. שילוב של שילוט נכון באולם האירועים משמעותי לחוויה האישית של האורחים בעת האירוע וייקל עליהם במציאת מקומות הישיבה, השירותים ועמדות המזון. באתר "עדן חותמות" תוכלו למצוא מגוון אדיר של שלטים – החל משלטי חנייה ושלטי כניסה ועד לשלטים לבניין, לחדר ולמטבח. תהיו בטוחים שתוכלו למצוא שם את השלט המושלם עבורכם.

יאללה, עכשיו כשאתם כבר יודעים הכל נשאר רק להמשיך בתכנון החגיגה. מאחלים לכם הרבה נחת ובשמחה באירוע. בהצלחה!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו