בחירת מזכרות לאירועים בעומר

 

 

 

חלק מתרבות האירועים בעומר כוללת מתן מזכרות לאורחים. מדובר במתנות קטנות, אישיות, משעשעות, מיוחדות או מרגשות. זהו בעולם עשיר המציע אינספור אפשרויות למזכרות, ובכדי לסייע לכם בבחירת מזכרות מתאימות, לפניכם מספר עצות ורעיונות בנושא.

 

עומדים בפני אירוע ולא יודעים באילו מזכרות לבחור לאורחים? לפניכם כמה עצות ורעיונות שיעזרו בבחירת מזכרות לאירועים בעומר, אשר יתאימו לדרישות קהל מתוחכם וביקורתי שכבר ראה הכל.

התאמת הקונספט של מזכרות לאירועים בעומר

 

הדרך הטובה ביותר לבחור מזכרות לאירועים בעומר הינה על ידי התאמת המזכרת לקונספט של האירוע. כך למשל, לחתונה באווירה חורפית ניתן לבחור במזכרת של כוס תה עם הדפס של חורף וציון תאריך החתונה. כמו כן לחתונה מסורתית אפשר לבחור בברכת דרך או ברכת מזון מעוצבת עם הקדשה של החתן והכלה, ואילו לחתונה הטבע אפשר להעניק לאורחים עציץ קרמיקה ייחודי עם צמח חביב.

 

שיקולים נוספים בבחירת מזכרות

 

מלבד התאמה לקונספט בעת בחירת מזכרות לאירועים בעומר יש לקחת בחשבון את אופי המזומנים. כך למשל יש הבדל בין קהל צעיר למבוגר, קהל חילוני לדתי, קהל עומר או מהפרברים וכו'. כמו כן יש לקחת בחשבון את הגדרות התקציב עבור המזכרות, לחלקם למספר המוזמנים וכך להבין את  העלות שאתם יכולים להשקיע בכל מזכרת.

מזכרות לאירועים בעומר

מזכרות לאירועים בעומר מעשה ידכם

 

במידה ואתם נדרשים להתמודד עם קהל מוזמנים שכבר ראה הכול ושיש לו הכל, מתנות אישיות מעשה ידיכם יספקו מענה הולם. מזכרות אלו יכולות למשל להיות חלוקי נחל שאספתם בכנרת, עליהם עם רשמתם עם טוש איכותי מצד אחד מילת ברכה כמו אושר או שפע, ומצד שני את תאריך החתונה. כמו כן, אם מדובר בחתונה בשישי בצהרים תוכלו להפתיע את האורחים עם מיני חלות טריות מעשה ידכם, או שנאפו במיוחד עבורכם.

 

מזכרות מיוחדות באמת

 

בכדי לרגש קבל מוזמנים  לא אחת יש צורך במזכרות באמת מיוחדות, מפתיעות ויצירתיות. כך למשל, תוכלו לספק להם לנסיעה חזרה בקבוקוני מים עם הקדשה אישית, או להזמין לכל אורח סבון איכותי במארז אישי. כמו כן תוכלו להזמין עבורם צמיד בעבודת יד כנגד עין הרע עם תאריך של החתונה, או אולי תרצו להפתיע אותם עם הדפסה של יצירת אומנות מפורסמת על גבי מגנט שהוסף לה טקסט מתוחכם.

 

כולם אוהבים מתוק

 

אם לאירוע שלכם מגיעים מוזמנים מעולמות שונים שכמעט ואין להם מכנה משותף, תמיד תוכלו לבחור במתנה קטנה, איכותית ומתוקה שכולם בכל גיל ומכל מין אוהבים. את המזכרת המתוקה תוכלו להגיש למשל בתוך צנצנת קטנה ומעוצבת עם הדפס אישי על גביה. כמו כן תוכלו לבחור במארז אישי של שוקולדים, למשל כקופסא של חתן וכלה עם ברכה אישית מודפסת, או ללכת על הקונספט הקלאסי של שקית מהודרת עם סוכריות שקדים מצופות אליה מצורף כרטיס ברכה.

 

עוד שלל רעיונות למזכרות

 

מלבד האמור לעיל, יש עוד שלל רעיונות עבור מזכרות לאירועים בתל אביב המתאימים לקונספט, קהל יעד והגדרות תקציב. כך למשל, תוכלו להעניק לכל אורח תכשיט כסף או מצופה כסף בעיצוב אישי. כמו כן ניתן לבחור בכובע, מטפחת או חולצה מעוצבת עם הדפס הקדשה אישית, לתת לכל אורח קופון לבית קפה, להעניק להם ספרון שירים עם הקדשה משלכם, סידור עם הקדשה ועוד.

 

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו