מה עדיף – להשתמש בציוד של האולם או להשכיר ציוד ייעודי? 

קרדיט תמונה:freepik

השאלה הכרוכה בבחירה האם להשתמש בציוד הקיים באולם או להשכיר ציוד ייעודי מובילה למגוון של אפשרויות בחירה. כל אחת מהאפשרויות מגיעה עם יתרונות וחסרונות משלה, ועל כל אדם  להתאים את הבחירה למאפייני האירוע והצרכים הספציפיים שלו. מהם היתרונות והחסרונות של האפשרויות השונות, כיצד מוצאים עבור השכרת ציוד לאירוע מחירון ממוצע ומה הכי חשוב לדעת כאשר רוצים להכניס את הטעם האישי לעיצוב האירוע? כל התשובות בהמשך.

השימוש בציוד הקיים – יתרונות וחסרונות

השימוש בציוד הקיים באולם מציע מספר יתרונות:

חסכון כספי: השימוש בציוד הקיים מפחית את הצורך להשכיר ציוד נוסף, מה שיכול להפחית בצורה משמעותית את התקציב הכולל של האירוע.

נוחות וקלות: הציוד הקיים כבר במקום ואין צורך להעבירו או להתמקד בתהליכי השכרה, ובכך ניתן לחסוך זמן ומאמץ רבים, לעיתים רבים מאוד.

אולם כמובן, גם לשימוש בציוד הקיים ישנם חסרונות:

חוסר גמישות ואפשרויות: הציוד הקיים עשוי להיות מוגבל בעיצוב ובאפשרויות השונות באירוע, ובכך יתכן ולא תהיה אפשרות להתאים את האירוע בדיוק לפי הצרכים והרצונות של המארחים.

השכרת ציוד ייעודי – יתרונות וחסרונות

השכרת ציוד ייעודי מציעה גם היא יתרונות משמעותיים:

גמישות ואפשרויות רחבות יותר: השכרת ציוד לאירועים ממקור חיצוני מאפשרת לבחור בדיוק את הפריטים הרצויים והמתאימים לאירוע, מה שלא צריכים – פשוט לא משכירים.

יכולת להתאים אישית את הציוד: באמצעות השכרת ציוד ניתן לעצב אירוע בדיוק על פי הדמיון והרצונות של המארחים.

מבחינת החסרונות, השכרת ציוד ייעודי תכלול:

עלויות גבוהות: השכרת ציוד נוסף עשוי להוסיף לעלות האירוע, ולכן על המארח לשקול היטב את ההוצאות ולהתאים את הבחירה לתקציב הכולל שלו. אם הנושא מספיק חשוב לו והוא מעוניין בכך, הרי שגם התקציב הגבוה יותר יאפשר לבצע בחירות מדויקות מאוד.

התעסקות בהשכרה: השכרת ציוד ייעודי דורשת מבעלי השמחה התעסקות נוספת בתהליך התכנון, ארגון ופיקוח, והדבר עשוי להוסיף לאתגרי האירוע.

עיצוב אישי

כאשר אתם בוחרים עיצוב אישי לאירוע אתם נהנים מיתרון גדול של יצירת אווירה ייחודית ומותאמת אישית. הדבר מאפשר הזדמנות להביע את האופי והטעמים שלכם, באמצעות עיצוב אישי ניתן להכניס אלמנטים ופריטים אישיים, דבר שיאפשר יצירת חווית אורחים ייחודית.

עיצוב אישי יכול להיות כל דבר שתבחרו לעשות בו שימוש – תוכלו להציב למשל פינת ישיבה חיצונית עם פופים וכיסאות נוחים, תוכלו להציב בר יוקרתי עם תאורה, תוכלו להוסיף בלונים ופרחים, לעצב את השולחנות על פי הנוחות והתקציב שלכם, תוכלו להזמין חבקים וסכום ייחודיים ולעשות שימוש באלמנטים שונים של עיצוב ייחודי לשולחן.

אז איך בוחרים בין ציוד של האולם או ציוד מבחוץ? קודם כל בדקו שהאולם מאפשר בכלל הבאת ציוד מבחוץ, ישנם אולמות מעוצבים מראש שרק ניתן לשנות בהם מעט את העיצוב על פי הטעם, וישנם אולמות המאפשרים הבאת ציוד כולל. במקרים מסוימים תוכלו לעשות שימוש בציוד האולם אך תוכלו גם להוסיף חלק מהציוד בעצמכם, לקבלת מידע על מחירים ניתן למצוא במחירונים בתחום, ובכל מקרה בחנו את האפשרויות, רשמו מהן ההעדפות שלכם, על אילו דברים אתם לא מוכנים לוותר בשום פנים ואופן ואז תראו כיצד אתם מצליחים להגשים את כולם במסגרת התקציב העומד לרשותכם.

המאמר נכתב בשיתוף אתר event4rent.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו