מדריך קצר על בלונים לאירועים

pexels-polina-tankilevitch-3905895

 

ארגון אירוע מצריך טיפול בפרטים רבים: מוסיקה, אוכל, מקום, אטרקציות וכמובן התפאורה במקום. הרבה אנשים מקצוע לעבוד מולם, אינספור פרטים קטנים שצריך להתחשב בהם ולדאוג להם ולמעשה מדובר במשימה לא פשוטה בכלל. אחד הדברים החשובים באירוע יהיו התפאורה ועיצוב המקום. אלה ישפיעו באופן ניכר על התחושות והרגשות של האורחים במקום, על הנוחות שלהם ובעידן הדיגיטל גם על התמונות שלהם מהאירוע שאין ספק בכלל שהם לא יוותרו על תיעוד שלהם מהאירוע שלכם כאשר הם השקיעו בלבוש, באיפור ומלאים בשמחת חיים.

בלונים לאירועים – מי צריך?

חלק ניכר מעיצוב המקום יהיה ככל הנראה בלונים. בכל אירוע כמעט נוכל לראות אותם, להתרשם מהם, לראות דגמים ועיצובים חדשים או שילובים מלהיבים של צבעים לפי הקונספט באירוע. באירועי חברה למשל נוכל לראות בלונים בצבעי המותג. באירועי ימי הולדת בדרך כלל הבלונים יהיו כחלק מהקונספט או מהצבעים המועדפים על חתן/כלת השמחה. בחתונה לרוב נראה צבעי אדום ולבן בוהקים וממלבבים ועוד. מי צריך בלונים לאירועים? כמעט בכל אירוע ניתן יהיה להיעזר בבלונים לשדרוג התפאורה במקום, החל ממסיבת רווקות, דרך בר/בת מצווה ועד חתונה. אז אם אתם מארגנים אירועים כדאי לבחון את האפשרות של סידור בלונים מקצועי לאירוע שלכם.

מה ניתן לעשות עם בלונים באירוע?

בלונים יהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב האירוע שלכם. למעשה ניתן לעשות מהם כמעט כל דבר באירוע. תוכלו להשתמש בהם כדי להכין קשת כניסה נפלאה למתחם האירוע. ניתן יהיה להכין שביל מבלונים, להכין עיצובים מיוחדים כמו חד קרן, דובי גדול, לבבות ועוד. ניתן יהיה להכין זרי פרחים מבלונים. ניתן יהיה להכין כיתובים או מספרים מבלונים ועוד. ניתן להשתמש בבלונים ממותגים, בלונים עם צורות מיוחדות, בלוני מיילר שמחזיקים מעמד זמן רב ועד בלונים רגילים שמתאימים בדרך כלל ל8-12 שעות עם הליום או כמה שבועות עם אוויר רגיל. ניתן אפילו להשתמש בבלונים כאטרקציות במקום.

אטרקציות של בלונים שניתן לשלב באירוע:

יש סוגים רבים ושונים של אטרקציות בלונים לאירועים. איננו מדברים רק על סידור הבלונים שיכול להשתנות מאירוע אחד לאחר אלא ממש על אטרקציות שונות המבוססות על בלונים. לדוגמה:

  • סידורי בלונים בצורות שונות כמו מסכות/כתרים על הראש לצורך צילומים.
  • בלונים ואיפור למסיבת פול מון.
  • עיצובים מיוחדים של בלונים בצורות מיוחדות שניתן להצטלם אתם.
  • משחקי בלונים מסוגים שונים וכן הפעלת בלונים לילדים עם מפעיל במקום.
  • בלונים זוהרים – ניתן למשל לעצב את שביל החתן והכלה בדרכם אל החופה בבלוני לד זוהרים עם הליום, כאלה אלה נתלים מהרצפה לגובה של מטר-מטר וחצי והחתן והכלה עוברים ביניהם כל הדרך אל החופה מה שנותן תחושה קסומה ומיוחדת.
  • בלונים מתפוצצים – החתן והכלה רוקדים את הסלואו המסורתי ברחבת הריקודים כאשר מסביבם בלונים גדולים, מכונת עשן וברגע אחד כל הבלונים הגדולים מתפוצצים ומופרחים מהם לאוויר המון בלונים אדומים קטנים בצורת לבבות מה שמעניק מראה קסום ומיוחד לרגע מרגש ובלתי נשכח.
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו