מגשי פירות מעוצבים לאירועים

מגשי פירות

 

מגשים עם פירות מעוצבים לאירועים הם פתרון אופטימלי לקינוח בריא וטעים לכל סוגי האירועים. הם משדרגים את האירוע ומוסיפים לו מקוריות ויוקרה. המאמר יעסוק באירועים ויציג את אפשרויות הכיבוד שניתן להגיש בהם ובפרט את מגשי הפירות.

 

בחירת מקום האירוע

מקום לאירוע מזמינים על פי כמות האנשים והמיקום שלו. אם האירוע מכיל משתתפים רבים יש לשקול השכרת אולם או גן לאירועים. ניתן לערוך את האירוע גם בבריכה או במקום פתוח אחר כאשר זקוקים למקום המכיל יותר ממאה איש. לאירועים אחרים בסדר גודל קטן ניתן לשקול אפשרות לחגוג בחצר הבית, להשכיר וילה לאירועים, לחגוג במועדון או במסעדה. מבחינת המיקום, חשוב לבחור מקום ניטרלי במרכז הארץ אליו יוכלו להגיע האורחים מאזורים אחרים בארץ ביתר קלות. שריינתם מקום ותאריך לאירוע? זה הזמן לכיבוד.

 

כל חגיגה והכיבוד המתאים לה

כאשר חוגגים אירוע גדול ומזמינים אולם אירועים צריך לבדוק את הקייטרינג של המקום ומה הוא כולל. בדרך כלל אולמות אירועים יזמינו אתכם לטעימות לפחות פעמיים כדי להתנסות במנות רבות ומתוכן לבחור מה שמתאים לכם. כשיש אירועים אותם חוגגים בבית, בטבע או בבריכה תאלצו להזמין קייטרינג באופן פרטי. החיסרון בזה הוא החיפוש אחר הקייטרינג המתאים וההתרוצצות. מצד שני, תוכלו לבחור במטעמים שאין באולמות אירועים. אם אולם לאירוע מגיש אוכל סטנדרטי כמו: סלטים, דגים, סטייקים, פרגיות ותוספות, באירוע קטן תוכלו להזמין שף שיבשל לאורחים בסגנונות שונים, דוכני אוכל הכוללים אוכל רחוב איכותי, מגשי אירוח וכד'.

 

מגשים מעוצבים

באירועים קטנים אותם חוגגים בבית או במקום אחר ניתן להזמין מגשי אירוח מוכנים. המגשים יכולים לכלול מאכלים חלביים, צמחוניים או טבעוניים, ירקות ופירות. הגשת מגש פירות מעוצב כמנה אחרונה יכול להיות אטרקטיבי ומקורי באירועים. גם אם האירוע שלכם באולם אירועים הנמצא בתל אביב או באזור המרכז תוכלו לקבל משלוח של מגשי פירות לתל אביב בכמויות הדרושות לכם ולשדרג את האירוע. ניתן להזמין מגשי פירות תל אביב לאירועים כמו: חינה, שבת חתן, עלייה לתורה, הפרשת חלה, בר או בת מצווה, ברית וחתונה. הפירות יגיעו חתוכים, טריים ורעננים ולא תהיה בעיה להכניס אותם לאולם כיוון שפירות הם מוצרים כשרים. גם אורחים המעוניינים להפתיע יכולים להגיע עם מגש פירות לאירוע. מתנות לאירועים כמו מגשים עם פירות יתקבלו בברכה, חוץ מהצ'ק כמובן.

 

האפשרויות למשלוח מגשים באזור תל אביב

האפשרויות לקבל מגש פירות בתל אביב והאזור מגוונת ורבה. ישנן חברות רבות המכינות מגשים מסושי פירות, סלסלות, מגשים מעוצבים וזרים מתוקים. את המשלוח ניתן לקבל במהירות ובכמויות להם אתם זקוקים. אם אתם חוגגים באולם בתל אביב או האזור הזמינות של המגשים תהיה גבוהה והם יגיעו מהר מאוד. בדרך כלל פופולרי לשלוח מגשים כאלו כמתנה למכרים החוגגים יום הולדת או יום נישואין, לאנשים הנמצאים בבידוד או מחלימים וכיוצא בזה. האפשרות לשלוח את מגש הפירות בהפתעה לאירוע או להזמין מגשים עבור האורחים היא מעניינת ויכולה לעשות רושם רב על האורחים. השילוב של פירות בריאים ומזינים תעניק לאורחים השומרים על דיאטה או אורחים צמחוניים אופציה להרחבת התפריט אותו הם מקבלים באירוע. לסיכום, האורחים יפיקו הנאה רבה ממגשי פירות מעוצבים. כשהכמות גדולה חשוב להזמין אותם מראש, אך גם ניתן להזמין ביום האירוע וכמובן להוסיף במהלך האירוע אם חסרים לכם מגשים. ההזמנות נעשות באופן מקוון על פי בחירה. ניתן לבחור בפירות טרופיים, אקזוטיים ופירות העונה שיעשו לכם ולאורחים שלכם את האירוע.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו