להשלים את הפקת האירוע עם עוגות מרהיבות וקינוחים מושקעים

קרדיט תמונה: freepik

האירוע החגיגי שלכם כבר ממש מעבר לפינה? רגע לפני שאתם מתרווחים בנחת על הספה ונהנים מהתוצאה, אל תשכחו לסגור עניין חשוב ביותר: הזמנת עוגות מרהיבות וקינוחים מושקעים, שישימו את החותם הסופי על אירוע מושקע ומיוחד. יש לא מעט אורחים שמדלגים על הארוחה ומחכים רק לקינוח, אז בואו לא נאכזב ונפנק אותם!

 

הקינוחים מוסיפים צבע מיוחד לאירוע שלכם

בחירת המקום המושלם לאירוע והכנת אוכל טעים אינם מספיקים. כדי להפיק את האירוע המושלם חשוב לא לפסוח על שלב הקינוחים ולהזמין מבחר עוגות לאירועים. הקינוחים והעוגות הם הפינאלה של האירוע ויכולים לקבוע אם האירוע השאיר 'טעם של עוד', או הסתיים באכזבה קלה. המגוון העצום של הקינוחים הקיימים היום מאפשר לכם לצבוע את השלב המסיים של האירוע שלכם בטעמים, מרקמים וצבעים שלא ישאירו את האורחים אדישים!

 

לא עוד קינוחים פשוטים ועוגות 'רגילות'

בואו נודה על האמת: לא כולנו ניחנו בכישורי אפיה, הגשה ועיצוב. אלא אם למדתם קונדיטוריה ואתם מנהלים עסק אפיה, מומלץ להזמין את העוגות והקינוחים, לרגל אירוע חגיגי אותו אתם עורכים, מבעל/ת מקצוע שזהו תחום מומחיותם. העולם האינסטגרמי שבו אנחנו חיים פתח את כולנו לעיצובים ולטעמים מופלאים והקינוחים הם גולת הכותרת בהקשר זה. עוגות וקינוחים מקצועיים מפעילים לכולנו את כל החושים: העיניים מתרשמות ומתפעלות, הידיים מושטות, האף מריח, בלוטות הטעם משתלבות. אמרנו – חגיגה של ממש!

 

התאמה בין האירוע לבין הקינוחים

חשוב להתאים את הקינוחים לאירוע אותו אתם חוגגים. יש לקחת בחשבון את האוכל שיוגש קודם לכן, את הקהל, את ההעדפות שלו, המגבלות מבחינת האלרגנים, רגישויות, כשרויות ועוד. כדי שבאירוע שלכם יהיו הקינוחים המתאימים ביותר, אתם לא צריכים להתאמץ. ניתן ליצור קשר עם האופות והאופים באתר קונדיטה, שיסייעו לכם להתאים לאירוע את החלק המתוק והטעים במיוחד.

קרדיט תמונה: קונדיטה

הזמנת קינוחים מיוחדים ועוגות מרשימות לאירוע שלכם!

יכולות האפייה שלכם טעונות שיפור? לא נורא. זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על עוגות מיוחדות ועל קינוחים מושלמים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר העוגות והקינוחים קונדיטה. באתר ריכזנו עבורכם אופות ואופים מוכשרות ומוכשרים מכל הארץ שישמחו להכניס לכם את הקינוחים לאירוע. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את הקינוח המבוקש או לסמן את האזור הגאוגרפי הרלוונטי, לסנן לפי העיר וליצור קשר עם האופה. אז שיהיה במזל טוב ואל תשכחו שיום בלי קינוח הוא יום מבוזבז.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו