כל הסודות בבחירת פרחים לחתונה

קרדיט תמונה: freepik

פרחים הם חלק חשוב בעיצוב חתונה. פרחים מאז ומתמיד היו חלק בלתי נפרד מתרבויות רבות אשר נתנו להם משמעויות מגוונות. חתונה, מעצם היותה אירוע קהילתי היא מקום בו הפרחים משחקים פקטור חשוב בעיצוב ובאווירה. כאשר בוחרים את הפרחים הנכונים הם יכולים לסמל אלגנטיות, טוהר, יופי ועוצמה – כל מה שחתן וכלה היו רוצים ביום המאושר שלהם.

איך בוחרים סידור פרחים לחתונה?

מיקום האירוע – האם האירוע נמצא באולם או בחוץ? סידור פרחים המתאים לאולם אירועים לא מתאים לאירוע באוויר הפתוח וההפך. לרוב אירוע באוויר הפתוח נותן יותר חופשיות מבחינת סידור הפרחים בעוד שבאולם אירועים יש לשלב את סידור הפרחים עם עיצוב האולם הקיים כדי שישתלבו בצורה טובה יחד.

 

גודל האולם – סידור הפרחים ובחירתם מושפע רבות מהשטח אותו רוצים לעצב. למשל, לאולם אירועים רחב ידיים בעל קירות גבוהים נרצה להוסיף כדים גדולים וכבדים ופרחים גבוהים בעוד שאולם אירועים צפוף וקטן נרצה לקשט בסידורי פרחים נמוכים וצפופים יותר.

 

צבע הפרחים – לצבע הפרחים יש משמעות רבה בשילובם בעיצוב החתונה. לצבעים יש משמעות אסתטית וגם תרבותית. צבע הפרח צריך לתמוך באווירה אותה הזוג רוצה לייצר בחתונה. לאווירה רומנטית לרוב נבחר בגוונים אדומים, לאווירה מלכותית גוונים סגולים ולאווירה צעירה ושמשית גוונים כתומים וצהובים.

 

אילו סידורי פרחים נפוצים בחתונות?

יש את אלה שאוהבים יותר פרחים ויש את אלה שפחות אך אין חתונה שלא תראו בה שילוב כלשהו של פרחים.

קישוט הרכב – החתן והכלה מבלים ביום חתונתם ברכב יותר מאשר באולם עצמו אז מן המתבקש שגם הרכב יהיה מעוצב. קישוטי הרכב צריכים להתאים למזג האוויר ולתנאי הדרך. לרוב יבחרו צמחים עמידים כך שבסוף היום קישוטי הרכב יראו עדיין רעננים.

 

עיצוב מרכזי לשולחנות – עיצוב מרכזי לשולחן מביא את סידור הפרחים עד האורחים וכך נוצר רצף עיצובי. במרכז השולחן לרוב נראה סידור פרחים בכלים קטנים ונמוכים כדי שהאורחים יוכלו לראות אחד את השני. הסידור צריך להיות מותאם לשאר האירוע ולא לתפוס יותר מידי מקום בשולחן.

 

עיצוב חופה – עיצוב חופה בפרחים מביע רבות על הזוג והאנרגיות אותם הם רוצים לשחרר לעולם ולהביא לזוגיות. ישנן דרכים רבות לעצב את החופה ולשלב בה פרחים. כדי לדעת מה מתאים לכם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בתחום ולבחור ביחד.

 

קיר מכוסה פרחים – אין דבר יותר מלהיב מפרחים צבעוניים וקיר מכוסה בהם הוא שדרוג לכל חלל. קיר מכוסה פרחים הוא סידור פרחים נפוץ בחתונות. קיר זה מעבר להיותו יפה גם בדרך כלל יהיה רקע נפלא לצילומים לאורחי החתונה.

 

קחו רגע והזמינו פרחים

שושי רגעים של פרחים הינה חנות המתמחה בשזירת זרים וסידור פרחים לאירועים. הזמינו בשושי רגעים של פרחים סידור פרחים לחתונה ותהנו מעיצוב איכותי ומדוייק לאירוע המיוחד בחייכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו