כללי הזהב לבחירת זר כלה בירושלים

היום הגדול מתקרב, רוב הפרטים כבר סגורים אבל יש פרט אחד – לכאורה קטן – שעדיין לא קיבל את תשומת הלב שלך. אלא שזה בדיוק הזמן לבחור את הזר שילווה אותך לאורך החופה, ויככב כמובן גם בצילומים החגיגיים ביום החשוב. אם את לא ממש בטוחה איזה פרח מתאים לשמלה או לקונספט, ואיך בכלל בוחרים זר כלה בירושלים, יש כמה כללים פשוטים אבל חשובים שיעזרו לך לקבל החלטה.

 

1 – זר כלה בירושלים לפי הצבע

בכל הקשור לבחירת צבעים, זר הכלה המושלם תלוי בעיקר בך, אבל לא רק בבגד שאת לובשת (סביר להניח שתהיה זו שמלה לבנה). למעשה, כשאת בוחרת זר כלה בירושלים מומלץ לתת את הדעת גם לקונספט הכללי באירוע ולצבעים המרכזיים ששולטים בו. יש גם מי שבוחרת את צבעי הפרחים בהתאם לעונה (למשל פרחים כתומים בחתונת האביב) או פשוט משום שיש צבע מסוים שמושך אותה יותר. אז נכון, זר כלה שמורכב בעיקר מפרחים לבנים הוא הזר הקלאסי, אבל זה לא אומר שלא תוכלי ליצור זר אישי שמתאים לאישיות שלך הרבה יותר, ואין מתאים מזה לאירוע שהוא כל כולו שלך.

 

2 – זר כלה בירושלים לפי סוג הפרח

נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון קשורה לסוג הפרח (או הפרחים). כדאי לזכור שישנם סוגים שונים של פרחים אשר מקבלים משמעות שונה לחלוטין בהתאם לתרבויות שונות. כך ישנם פרחים שנחשבים לפרחים שנראים לך יפים ומרהיבים, אבל בתרבויות מסוימות הן מקובלים יותר כזרים המתאימים לאירועים פחות שמחים. עם זאת, גם כאן ההמלצה היא לבחור זר פרחים בירושלים שתפור למידות האישיות שלך. אם את מעדיפה פרחים מסוימים או שיש לך חיבה גדולה לסוג מסוים (ורדים, סחלבים או חמניות), את בהחלט יכולה לבחור בזר שמשלב בין הפרחים הללו בדיוק. כאמור, זה היום הגדול שלך, והזר הוא חלק בלתי נפרד ממך.

 

3 – זר בכלה בירושלים לפי העיצוב

גם לאחר שבחרת את הפרחים שיככבו בזר או את הצבעים שלו, יש עוד שאלה אחת חשובה שכדאי לתת עליה את הדעת. בשלב זה את יכולה לבחור את צורת הזר – עגול או מוארך למשל – וגם את גודלו. אם השמלה שלך עדינה, זר דרמטי ישתלב עמה היטב, ולחלופין, אם השמלה שלך ממילא גדולה וגדושה בפרטים, ייתכן שעדיף לבחור דווקא זר עדין ומינימליסטי יותר, שלא ימשוך את תשומת הלב מיצירת האמנות שתלבשי. תוכלי גם להתייעץ עם מעצבת השמלה או עם חנות הפרחים שבה תרכשי את הזר הרענן והיפהפה שילווה אותך ברגעים הכי יפים ומרגשים בחייך.

 

כך תבחרי זר כלה בירושלים

שלושת הכללים שהוזכרו כאן יעזרו לך לקבל החלטות, או לכל הפחות לצמצם אפשרויות, ויש ללא ספק שפע של חלופות מרהיבות ויפות. כל כלה יכולה לבחור היום זר שמתאים לה היטב, זה שישלים את הלוק המנצח ויתאים לשמלת הכלה שעליה עמלה שבועות ארוכים. אם יש לך חזון ברור תוכלי לעצב שזר מתאים לך ועונה על החלומות הכי פרועים שלך, וגם אם לא השקעת מחשבה רבה בבחירת הזר הנכון, עדיין לא מאוחר לקבל את ההחלטה. את הזר שלך תוכלי לאסוף בסמוך לאירוע, כדי ליהנות מזר של פרחים טריים ויפים כמובן, וכך תקבלי את התוצאה היפה מכולן. כך גם הפרט הקטן הזה ישדרג את הסטייל של האירוע כולו, ובפרט את תמונות החתונה ואת החופה, בוודאי הרגע היפה והמיוחד ביותר לאורך כל הערב.

 

 

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו