כיצד לבחור קייטרינג לאירוע בלתי נשכח

קרדיט תמונה: freepik

הקייטרינג במידה מסוימת הוא לב האירועים הרי כולנו יודעים שהדרך אל הלב היא דרך הקיבה. כמה פעמים יצאתם מאירוע בו הרגשתם שהאוכל היה מאכזב? מנות שאינן מתאימות לאופי האירוע או נעשות ומוגשות בצורה לא מקצועית יכולות להרוס את החוויה כולה. לכן, אנשים רבים בוחרים להשקיע בקייטרינג איכותי באירוע על פני דברים אחרים כמו די-ג'יי מקצועי. 

 

הדברים החשובים בבחירת קייטרינג

אופי האירוע

אופי האירוע הוא הדבר הראשון עליו אנו צריכים לחשוב כשבוחרים קייטרינג. אופי האירוע כולל בתוכו את גודל האירוע, סיבת האירוע (חתונה, ברית, יום הולדת, כנס), אופי אורחי האירוע, מיקום ועוד. למשל אירוע גדול מחייב קייטרינג עם יכולות הגשה והכנת מזון איכותי וטרי לכמויות גדולות. דוגמה נוספת ומוכרת היא אירוע בטבע, אירוע זה מחייב קייטרינג שיכול לשמור על טריות האוכל לאורך זמן ואף כלים להכנת אוכל במקום. 

 

צורת ההגשה

ישנם חברות קייטרינג המספקות שירותי הגשה שונים. בני צורות ההגשה המקובלות נראה את הבופה, דוכנים, מנות אישיות, והגשה לשולחן. בחירת צורת ההגשה תלויה באווירה אותה רוצים ליצור באירוע ולפעמים הבחירה היא עניין תרבותי. למשל, הגשה לשולחן נרצה באירועים גדולים עם אווירה יוקרתית. 

 

התמחות

ישנם שירותי קייטרינג המתמחים באירועים שונים ולכן לא כל שירות קייטרינג יתאים לאירוע שלכם. הרבה פעמים אנחנו רואים קייטרינג עם אוכל טעים שאנחנו אוהבים אך צורת ההגשה וההתמחות של הקייטרינג לא מתאימים לאירוע. במקרה כזה אל תתפשרו, במקום זאת השתמשו בתפריט של הקייטרינג כרפרנס בבחירת נותן השירות. התמחות הקייטרינג חשובה כיוון שאינה כוללת רק אוכל איכות אלא גם שירותי הגשה, אווירה ולפעמים גם שירות עיצוב לאירוע. בנוסף, קייטרינג מתמחה יהיה מתורגל מצבים מאתגרים במידה ויהיו. 

 

כשרות

מעבר להעדפות אישיות בנוגע לאכול יש את עניין הכשרות. כאשר אנו בוחרים קייטרינג כדאי שנדע מה העדפות הכשרות העיקריות של אורחינו. אם למשל רוב אורחיכם אוכלים כשר מהדרין והבאתם כשרות אחרת המתאימה להשקפת עולמכם, המצב יצור בעיה בה אורחים רבים לא יוכלו ליהנות מהארוחה. כאשר מדובר בכשרות כדאי לשאול את הקייטרינג בו בוחרים מהי הכשרות שלו ואילו פתרונות יש לו לאורחים אשר אוכלים על פי כשרות אחרת. 

 

המלצות

נכון ש"על טעם ועל ריח אין מה להתווכח" אבל הדרך היחידה לדעת אם הקייטרינג שווה ביקור טעימות היא המלצות. את ההמלצות נוכל למצוא ברחבי האינטרנט אך כשמדובר בקייטרינג להמלצות מאנשים קרובים יש משקל רב – הרי בסוף הם אלה שיאכלו באירוע. אם בכל זאת לא מצאתם המלצה לטעמכם אפשר לפנות אל מנועי החיפוש ולקרוא המלצות על ספקי קייטרינג רלוונטים. 

 

אמרתם קייטרינג – אמרתם תמרים

קייטרינג תמרים הוא קייטרינג בעל מגוון התמחויות המותאם לאירועים גדולים כקטנים. הקייטרינג מציע פתרונות הסעדה לסוגים רבים של אירועים ומגוון רב של מאכלים שיתאימו לכל אורח. לאתר תמרים לחצו כאןץ 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו