השכרת ציוד לאירועי חורף – פטריות חימום, אוהלים לאירוע יוצא דופן

אם אתם אחראיים על אירוע, פרטי או עסק, כדאי שתזכרו כי בישראל יש בממוצע פחות משלושים ימים גשומים בשנה. עובדה זו אומרת שאפשר לקיים אירועים בכל ימות השנה ולהתגבר על הקור עם פטריות חימום, אוהלים ופתרונות נוספים.

ישנם יתרונות רבים לקיום אירועים בחורף. כיוון שרוב האירועים מתקיימים בקיץ, אנשים פנויים יותר בעונת החורף. הם מגיעים בנינוחות כשהיומן פנוי מאירועים והם רוצים לבלות ולשמוח. מזג האוויר אמנם מתקרר אך יש פתרונות שהופכים את האירוע לחם. בנוסף לכל אלה, גם נותני השירות רוצים מאד להמשיך לעבוד ולא פעם יציעו את אותו השירות שהם מציעים בקיץ, במחיר משתלם יותר.

אירועי חורף לא חייבים להתקיים באולמות והיום אפשר להיות יצירתיים, לבחור בגינת הבית, בשטח פתוח ואפילו בים ובטבע. פתרונות קירוי וחימום זמינים לכל אחד והם יכולים להשתלב באזורים שונים ולהתאים לאירועים בסדרי גודל שונים, קטנים וגדולים, כל זאת בעזרת שירותי ההשכרה של חברת סאונדשיין.

הדרך ליצירת אירוע חורף בלתי נשכח

אירוע חורף יכול להיות קסום בדיוק כמו אירוע קיץ ובעזרת הציוד הנכון קל להפוך גם מקום פתוח לסגור ומוגן מפני הרוח, הקור והגשם. הדרך ליצירת האירוע שלכם פשוטה יותר מכפי שתחשבו:

שלב ראשון – בחירת מקום

הדבר הראשון שעליכם לעשות כדי ליצור אירוע מוצלח הוא לבחור את המקום. שיקולים כמו מספר האנשים, אזור האירוע ונגישות, ישפיעו על ההחלטה היכן לקיים אותו. אתם יכולים להחליט שחצר הבית היא המקום המושלם עבורכם או להתמקד שבחורף מציע נוף שונה ומיוחד מכפי שאנחנו רגילים לראות.

הבחירה של המקום צריכה להביא בחשבון גם את היכולת להגיע למקום, הן מבחינת האורחים והן מבחינת נותני השירות. חשוב שבמקום תהיה גישה לחשמל, מים ושירותים או לדאוג לפתרונות כמו גנרטורים ואחרים. נקודה אחרונה שעליכם להביא בחשבון היא אישורים ובמיוחד כשמדובר באזור ציבורי.

שלב שני – התייעצות עם נותני השירות השונים

כל אירוע דורש נותני שירות שונים כשאלו יכולים להיות חברת קייטרינג, די ג'י ולעתים מפעילים מסוגים שונים, תלוי מה התכנון שלכם. כדאי מאד להתייעץ עם נותני השירות כבר לאחר שבחרתם את המקום והתאריך ולוודא כי הם יהיו פנויים בזמן הרצוי וכי הם מוכנים לקיים את האירוע שלכם.

רוב נותני השירות ישמחו לעבוד באירוע החורף שלכם אך יתכן שחלקם יציגו דרישות בסיסיות שונות כמו גישה לחשמל, שביל נוח למקום ועוד. אם יש צורך בציוד, כמו גנרטור, אוהל ואחרים, אתם יכולים ליצור קשר עם חברת סאונדשיין ולקבל את השירות הטוב ביותר. חברות אלה מציעות שירותים מלאים של פטריות חימום להשכרה, פתרונות חימום לכל אירוע ומעטפת שלמה שתשאיר אתכם לדאוג רק לדברים המהותיים של ניהול האירוע עצמו.

שלב שלישי – דאגה לציוד המתאים

כדאי לערוך רשימת ציוד שתצטרכו באירוע שלכם ולהתייעץ עם צוות המומחים בחברה כדי לבחון האם תצטרכו עוד דברים. במקרה של אירועי חורף, ברשימת הציוד שלכם יכולים להופיע אוהלים, פטריות חימום או מחממים וכמובן שכמו בכל אירוע, כנראה תרצו לדאוג למערכת תאורה והגברה, כסאות ושולחנות.

החורף לא צריך להוות מגבלה אלא להפך. מדובר על עונה שמציעה לרוב מזג אוויר רענן, היא רגועה מבחינת כמות האירועים וחברת ההשכרה תוכל לדאוג לכל דבר שתוכלו לחשוב עליו והרבה מעבר לכך. כדאי לדעת כי בכל הנוגע להקמת האוהל, תוכלו ליהנות משירות אנשי המקצוע כך שכל שתצטרכו לעשות הוא להגיע לאירוע שלכם וליהנות.

שלב רביעי – הודעה למוזמנים

כדי לקיים את האירוע שלכם חשוב שהמוזמנים יגיעו אליו ובהתאם לסוג האירוע תוכלו לקבוע כמה זמן מראש תרצו להודיע עליו. לפעמים מודיעים על אירועי חברה גם חודשיים ואפילו שלושה לפני ועל בת או בר מצווה אפשר להודיע גם שלושה עד ארבעה שבועות לפני.

כיוון שהחורף נחשב לפחות עמוס מבחינת אירועים, ניתן להעריך שרוב המוזמנים שלכם יהיו פנויים או לפחות לא עמוסים בעוד אירועים אחרים. ההודעה על האירוע יכולה להיות מרגשת ותוכלו להשקיע עוד רגע במחשבה כיצד לעשות אותה ובמיוחד כשאתם לא צריכים לדאוג יותר מדי להשכרת ציוד לאירוע חורף כי יש לכם חברה מצוינת שעומדת לרשותכם.

שלב חמישי – האירוע עצמו

השלב האחרון של האירוע הוא היום עצמו. זה הזמן בו יגיעו כל נותני השירות, חברת ההשכרה תרכיב את האוהל, תניח את פטריות החימום או פתרונות החימום האחרים ותתקין את ציוד ההגברה והתאורה, אם יש צורך בכך. באירוע שלכם אתם רוצים ליהנות, לראות את האורחים ולזכור את הרגעים הקטנים.

בסיום האירוע נותני השירות השונים יתקפלו, ייקחו את הציוד ואתם תוכלו לוודא מראש כי חברת השכרת הציוד דואגת לקחת את הדברים מהמקום בזמן ובמהירות כך שתוכלו לחזור לביתכם עם חיוך על הפנים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו