השכרת פטריות חימום ואוהלים – לאירוע חורפי

קרדיט תמונה 123RF

החורף הישראלי מפתיע השנה עם הקור שלו, ועדיין האירועים שלנו חייבים להתקיים. מזל שקיימת האפשרות לחגוג אירועים מרגשים עם המשפחה החמה והאוהבת שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפיק ולתכנן את האירוע המושלם ביותר בעזרת השכרת הציוד שלנו.

 

איך אשמור על חימום האורחים שלי?

כשאתם מקיימים אירוע בתקופת החורף, כדאי שתדאגו לחימום האורחים שלכם. השכרת פטריות חימום הוא אחד מהפתרונות הטובים ביותר לחימום של שטח רחב.
אז איך פטריות החימום עובדות? כל פטריית חימום מכילה בתוכה אש היוצרת חום גבוהה והיא אחראית על פליטת אוויר חם לאותם האנשים שנמצאים במרחב. פטריות החימום לא עובדות על חשמל אלא על גז, והן יכולות לחמם מרחב של כ15 מ"ר. כמובן שכשתתחילו לדבר עם החברה על השכרת הציוד לאירועים, תספקו להם מידע כמו על מידות השטח וכמות האנשים שנמצאים באירוע. יחד איתם תחליטו על כמה פטריות חימום תצטרכו לתוצאה מקסימלית. אם לדוגמה שטח האירוע שלכם יהיה כ – 100 מ"ר, אתם תצטרכו להשכיר בערך 4 פטריות חימום.
מחיר פטריות החימום מתאים לכל תקציב – השכרת פטרייה אחת בודדה תעלה לכם בין 240 ל400 שקלים. חברת סאונדשיין מאפשרת לכם להזמין את פטריות החימום דרך חבילות, שיוזילו משמעותית את העלות של יחידה אחת בודדה.

 

ואיך אשמור על האורחים שלי יבשים מהגשם?

אין ספק שאירוע בימי החורף הגשומים מחייב הגנה וסוג של גג. השכרת אוהלים היא הפתרון שיאפשר לכם לחגוג אירוע מטורף גם בסערה הקרה ביותר.
לפני שנתחיל את הקמת האוהל, נצטרך לבדוק ששטח האירוע מתאים לכך. דבר ראשון, נצטרך לסרוק את האזור ולבדוק ששטח האירוע חלק, אינו מכיל שיפועים חדשים או עצמים מסוכנים שיוכלו להזיק לכם או לאורחים באירוע. דבר שני, נבדוק שגובה האוהל מתאים ואין עצמים גבוהים כמו עצים או פרגולות שיכולים להפריע – קודקוד האוהל בדרך כלל מגיע לגובה של 3 מטרים.
אוהלים להשכרה יכולים להגיע במגוון גדלים שונים – בגודל של 2X2, גודל של 100 מ"ר ועוד המון אפשריות לכמות שונה של אורחים. האוהלים שלנו עשויים מהחומרים הבטוחים והאיכותיים ביותר: יריעות האוהל עשויות מP.V.C ומוטות האוהל עשויים מברזל. כמובן שהאוהלים יכולים להגיע בדגמים שונים: ישנה אפשרות לאוהל עם יריעות שקופות דרכו תוכלו להציץ על הגשם שמחוץ לאוהל, האחד עם קירות זכוכית שכולל רצפה מובנת, אוהלים פתוחים שתוכלו להוסיף יחד איתם פטריות חימום להשכרה שיוסיפו חום ואווירה נעימה לאירוע שלכם.

 

לעצוב את האירוע? קדימה!

עיצוב האירוע שלכם הוא פרמטר חשוב לאירוע מוצלח. לפני שאתם מתחילים בכלל לחשוב על העיצוב, תצטרכו להחליט על תקציב לכולו. אחר כך, יחד עם נותני השירות שלנו תצטרכו לספר לנו מה הרצון שלכם לנראות האירוע. האם ישנם צבעים דומיננטיים בהם תרצו להשתמש במהלך האירוע? תוכלו להוסיף אותם באגרטלים על השולחנות, במפות, בבלונים ועוד. בנוסף, תצטרכו לחשוב האם יש נושא מיוחד לאירוע שלכם? אם לדוגמה זאת בת מצווה בנושא של מתחת לים, אולי תרצו להוסיף דוכני מזון בסגנון, או אביזרים אותם תחלקו לאורחים שלכם.
תזכרו שרק זה שאתם חוגגים את האירוע שלכם בעונת החורף, תוסיף אווירה מדהימה כשתשמעו את הגשם בחוץ נופל על יריעות האוהל שלכם.
עוד דבר חשוב שכדאי שתחשבו עליו הוא מקומות ישיבת האורחים. האם אתם רוצים להושיב אותם רק סביב השולחנות? או שתרצו להוסיף פינות ישיבה עם מחצלות ופופים לאנשים שמעדיפים ישיבה בסגנון אחר?
אירוע טוב מחייב חשיבה מראש – לכן אנחנו כאן כדי לעזור לכם לתכנן ולהפיק את האירוע המושלם אותו יזכרו האורחים שלכם לעוד המון שנים.

 

להתייעצות נוספת – סאונדשיין

אנחנו יודעים שהפקת אירוע הוא עסק לא פשוט כלל – בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו רוצים שתתרכזו בחגיגות האירוע שלכם ולא בהקמת הציוד שהשכרתם.
לכן, אנחנו פה כדי לסייע לכם בכל סיטואציה שעלולה להתרחש באירוע שלכם, אנחנו ננחה אתכם לשימוש הבטוח ביותר לשימוש במוצרים והכי חשוב, אנחנו נגיע ישירות לאירוע שלכם, נרכיב לכם את כל הציוד שהשכרתם ובסופו נפרק אותו וניקח אותו בחזרה.
מאות אנשים כבר השתמשו בשירותינו ואין ספק שהשם שלנו מופיע ברשימות המוזמנים שלהם באופן קבוע.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו