המדריך האולטימטיבי לחתונת החלומות בבית, רק בתקציב שפוי

wedding at home

שלום! שמי איתן ואני כאן כדי לחלוק איתך את הסודות לאירוח חתונת החלומות בבית שלך, כן, אפשר לחגוג חתונת חלומות בבית. זה נשמע כמו דבר והיפוכו, הרי לכאורה צריך אולם או גן מפואר אבל אני כאן ללמד אותך שאפשר גם אפשר לארגן חתונה בלתי נשכחת ממש, בלי לשבור את הכיס. דמיינו לעצמכם יום מלא באהבה, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים, והכל בנוחות של המרחב שלכם. בואו נצלול כיצד תוכלו לגרום לזה לקרות, תוך התמקדות במה שחשוב באמת. כי בחתונה, מי שרוצה להוציא הון, ישקיע בכל הפרטים, מי שחכם, ישקיע בדברים שחשובים באמת – כמו אוכל ומוזיקה נהדרים – ולצמצם עלויות היכן שרק אפשר.

wedding at home

בחירת המקום המושלם לחתונה: הבית שלך

למה הבית שלך הוא המקום הטוב ביותר: הבית שלך הוא יותר מסתם מקום; זה המקום שבו נמצא הלב שלך. אירוח החתונה שלכם כאן מוסיף טאץ' אישי ששום מקום אחר לא יכול להשתוות לו. בנוסף, תחסוך הון תועפות בדמי שכירות אולם או גן!

שינוי המרחב שלך: עם קצת קישוט יצירתי, הבית שלך יכול להפוך למקום חתונה קסום. חשבו על אורות פיות, תפאורה אלגנטית לשולחן ורחבת ריקודים נעימה. לא בטוחים? חפשו השראה ורעיונות בפינטרסט.

 

קייטרינג לחתונה: לב החגיגה שלך

טעם של מצוינות: לסעודת חתונה חלומית אני ממליץ לגמרי לבחור קייטרינג יוקרתי, בוטיקי , יוקרתי אך לא מאוד יקר. ברוב המקרים הציבור הישראלי בוחר במנות בשריות, אך ייתכן והקהל שלכם הוא דווקא צמחוני או טבעוני. קייטרינג לחתונה צריך לדעת לבחור בחוכמה. כדי שכול האורחים ייהנו, גם שומרי הכשרות, חשוב לבחור בקייטרינג עם כשרות מהודרת, שמחנו למצוא כזה באירוע שלנו. קייטרינג בשרי לחתונה מומחה להפקה בבית. קייטרינג לחתונה המשלב בין כשרות למהדרין לבין מנות גורמה. התפריטים המשובחים שלהם והשירות ללא הדופי ישאירו את האורחים שלכם מחויכים במשך שנים רבות כשתוזכר חתונות החלומות – החתונה שלכם.

catering

אפשרויות מעניינות לחסכון בתקציב: אוכל מוכן – לא מתאים לכולם כי הגשה זו מומחיות. יחד עם זאת, עם ישנם חברים מומחים באירוח עם ציוד מקצועי להגשה, שמוכנים להירתם לעניין (אולי אף בתשלום) אז כאן נמליץ לא לחסוך בנראות המנות, אפשר לחסוך הרבה בהגשה. באותה מידה אפשר לשקול העמדת מזנון (שחוסך הגשה אבל דורש הקמה) או ארוחת ערב בסגנון משפחתי. זה לא רק חסכוני; זה מעודד אווירה חמה וקהילתית. ומי אמר שאי אפשר לערוך קבלת פנים עם מנגל? זה ייחודי, רגוע, ואוה כל כך טעים.

 

מוזיקה: מגדירה את ה"וויב" של כל אירוע (בטח שחתונה)

התקליטן המושלם: מוזיקה היא הנשמה של כל מסיבה. לחתונה שלי בחרתי ב-DJ , שהיכולת שלו לקרוא את החדר ולהשאיר את כולם רוקדים הייתה פשוט פנומנלית.

השקיעו במוזיקה טובה: למרות שזה מפתה לקצץ בעלויות כאן, זכרו שמוזיקה קובעת את מצב הרוח לכל האירוע שלכם. תקליטן טוב שווה כל שקל.

dj

לבוש: שמלת כלה פשוטה, שרק תרגישי שלמה איתה

מציאת השמלה המושלמת: את לא צריכה להוציא הון תועפות כדי להיראות מהממת. לסלוני כלות מקומיים יש לרוב מבצעים מדהימים. ושקול לשכור שמלה או פשוט למצוא שמלה לבנה פשוטה אך מקסימה וידידותית לתקציב! שווה גם להתקשר ולבדוק בחנויות ויד שניה. (בסוף אולי אף תוכלי לגלגל את זה הלאה ולהחזיר כל שקל)

 

תפאורה ייחודית זה רק עשה זאת בעצמך: יצירת האווירה

קסם עשה זאת בעצמך: תתפלא כמה אתה יכול לחסוך עם עיצוב עשה זאת בעצמך. מחלקים מרכזיים בעבודת יד ועד שלטים מותאמים אישית, החתונה שלך יכולה להיראות כמו מיליון דולר מבלי לעלות כל כך הרבה.

פרחים ועוד: החליפו פריחות יקרות בחלופות זולות יותר, אך יפות באותה מידה. השתמש בירק ובפרחים עונתיים למראה טבעי ואלגנטי.

 

התוספות הקטנות – מתנות חתונה מקוריות

מתנות חתונה: מתנה קטנה מכל הלב יכולה להיות משמעותית יותר מתכשיט יקר. תחשוב על דברים טובים תוצרת בית או מכתב תודה פשוט, אישי לכל אחד ואחת חתום באודם מנשיקה של הכלה 🙂

 

משקאות תוצאות חוץ. מכל הסוגים לחתונה? לא חובה:

במקום בר מלא, הציעו קוקטייל מיוחד, לייט אהוב על כולם. ויין אדום איכותי בשולחן זוהי דרך מהנה להוסיף מגע אישי ולשמור על תקציב האלכוהול בשליטה.

 

מחשבות אחרונות על חתונה בבית

החתונה הביתית שלכם יכולה להיות יפה ומיוחדת כמו כל מקום מפואר. הכול עניין של התמקדות במה שחשוב באמת – לחגוג את האהבה שלך עם הקרובים לך ביותר. עם בחירות חכמות בקייטרינג, מוזיקה ותפאורה, אתה יכול ליצור יום שהוא גם ידידותי לתקציב וגם עוצר נשימה.

זכרו, קייטרינג ו-DJ טוב הם העיקר והם בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפוך את החתונה הביתית שלכם לאירוע מלהיב ומרהיב. תאמין לי, עם הבחירות האלה, החתונה שלך תהיה שיחת העיר! אנשים צריכים ליהנות מהאוכל ולהביע את הנאתם ברחבת הריקודים אחרי הכול- הכי חשוב שיהיה שמח מסכימים איתי?

אז, האם אתה מוכן להתחיל לתכנן את חתונת החלומות שלך? מקווה שעם הטיפים שלי, בהחלט נתתי לך את הנקודות החשובות ביותר להתחיל איתם. זה הזמן לתכנן ולהפוך את יום החתונה ליום, מלא באהבה, שמחה ומגע של קסם, ממש בנוחות של ביתכם. 🌟🏡💕

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו