האקססורי הכי חשוב לבית, למסיבה ולאירוע: פרחים!

קרדיט תמונה: freepik

לפעמים אנחנו חושבים שאנשים לא מעריכים מספיק פרחים. מעבר לכך שפרחים הם מוצר טבעי ולא מזהם כמו שאר הדברים והאביזרים שמרבים להשתמש בהם במסיבות, הם גם בעלי קסם מיוחד, ניחוח מעולה והם משרים אווירה נעימה וייחודית בכל מקום ובכל חלל שבו הם מוצבים. וכאשר המסיבה מסתיימת, אנשים יכולים לקחת איתם את הפרחים הביתה כמזכרת ריחנית ומהנה. אם אתם אוהבים את כדור הארץ ואוהבים פרחים – אל תשכחו לשלב פרחים בחלל המסיבה שלכם.

 

איך אפשר לקבל כמות גדולה של פרחים אליכם הביתה?

אם אתם מתכננים מסיבה גדולה, אירוע או כל דבר אחר, אתם יכולים ליצור קשר עם חנות פרחים בירושלים או בכל אזור אחר שאליו אתם מייעדים את האירוע ולשאול אותם אם יש לכם אפשרות לתאם איתם מראש משלוח פרחים גדול. התייעצו עם אנשי המקצוע, כי מי מבין יותר טוב מהם בכל הנוגע לפרחים. וגם דרכם תוכלו להגיע אל הספק ואולי אפילו למחיר טוב יותר מאשר שאתם תשיגו בתור לקוחות חד פעמיים.

 

מה חסר על השולחן? זר פרחים

משלוחי פרחים בירושלים ובשאר קצוות הארץ הם דבר פופולרי ושכיח מאוד. הם מתאימים לכל סוג אירוע: יום הולדת, יום נישואים, יום האישה, לציין עוד שנה של זוגיות, מעבר לעבודה חדשה, דירה חדשה וכ'ו וכו'. באמת אין ספור של אירועים שלהם הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא משלוח פרחים. וכל זה מבלי לצאת מהבית. מעבר לכך, זר פרחים הוא גם האקססורי הכי משדרג של הבית. הם ריחניים, יפים, צבעוניים, מרגשים, עדינים. בקיצור, אם אתם האנרגיה בבית תקועה, אם אתם פחות במצב רוח ואין לכם מושג למה, הוכח מחקרית כי זרי פרחים מעולים להרמת האנרגיה הטובה בבית ושיפור מצב הרוח.  למעשה, אנחנו ממש ממליצים לכם להזמין משלוח פרחים לעצמכם הביתה, או ללכת לחנות הפרחים הקרובה לביתכם. אתם ואתן לא צריכים וצריכות לחכות עד שמישהו אחר ישלח לכם. אתם החברים הכי טובים של עצמכם. מותר לכם ומגיע לכם לשלוח לעצמכם זר. וזה מוביל אותנו לטרנד החם הבא….

 

מנוי למשלוח פרחים שבועי, כן כן קראתם נכון

בגלל שפרחים הם כל כך טרנדיים גם בעיצוב הבית וגם אצל נשים מאז ומעולם, המציאו חנויות פרחים ומקומות רבים נוספים מנויים שבועיים שבהם אתם לא צריכים לעשות כלום – רק לפתוח לשליח את הדלת. בעצם, הוא יכול גם פשוט לחכות לכם מחוץ לבית.
אם באלכן זר פרחים בבית בכל יום שישי, זה כבר לא חלום. את לא צריכה לחכות לאף אחד, לא לחתן ולא לבן זוג. עשי לעצמך מנוי ותהני.
הדבר היחיד שאת צריכה להחליט זה: סוגי פרחים אהובים, צבעים מועדפים, סגנונות והתאמה לבית, או אולי תבחרי שחנות הפרחים תפתיע אותך בכל פעם מחדש. כל האפשרויות פתוחות ונותר לך רק להתמסר ולהנות. אולי ייקח לך זמן בהתחלה לזכור ממי הפרחים ובכל פעם תופתעי מחדש. ובעצם, אולי זה כל הכיף מלכתחילה.

 

פרחים פרחים פרחים

אפשר לשלב פרחים באירועים בהמון צורות:

זרי פרחים קטנים שהאורחים מקבלים בסוף כל אירוע
סדנה של שזירת פרחים
סידורי פרחים בכניסה לשיער או לחולצה של הגבר
סדנת סידורי פרחים
ועוד שלל רעיונות מגניבים, יצירתיים והכי חשוב לדעתנו? אקולוגים. הרבה יותר כדאי לקשט ולתת פרחים מאשר בלוני פלסטיק מזהמים שנזרקים אחר כך לפח.

 

פרחים תמיד יעשו את העבודה, והם מגיעים בשלל צורות צבעים וריחות!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו