גן אירועים בחדרה ועמק חפר ארטיסטה

 

זה לא סוד שרבים נמשכים מאוד לאופציה של עריכת החתונה, חגיגת בר המצווה או מסיבת ברית המילה לילדם בגן אירועים. החיבור לטבע, האוויר הפתוח, האווירה הנעימה תחת כיפת השמים, הירוק מסביב ומרבצי הדשא הגדולים – כל אלה הופכים את האופציה של גן אירועים לאופציה אטרקטיבית מאוד, אבל בניגוד לאולם אירועים, כאשר אתם בוחרים גן אירועים בחדרה, עליכם לקחת בחשבון פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על האירוע כולו ובראשם מזג האוויר.

 

עריכת אירועים בגן אירועים ארטיסטה  לפי עונות השנה

לכולנו די ברור שאירוע שמתרחש במהלך עונת החורף באולם אירועים מוביל כמו אולם אירועים ארטיסטה , לא יכול להתנהל בגן אירועים ולא משנה עד כמה היינו רוצים לחגוג אותו בגן כזה. האוויר קר מאוד, כנראה גם רטוב מאוד בחוץ ואין דבר וחצי דבר בין התנאים השוררים תחת כיפת השמים ובין התנאים שהיינו רוצים לערוך בו אירוע מוצלח. במהלך יתר ימי השנה האופציה הזאת בהחלט עולה על הפרק, אך עם רמות סיכון משתנות, שתלויות מאוד בתאריך המדויק בו נערך האירוע. כך למשל, יולי אוגוסט נחשבים לחודשים חמים מאוד ולחים מאוד ועל אף שזה לא כמו קור וגשם, תנאים אלה עדיין יכולים להעכיר מאוד את האווירה באירוע ולהגביל את יכולת האורחים לשמוח ולרקוד באירוע. בעונות המעבר מתקיים למעשה מזג האוויר האולטימטיבי לעריכת אירוע בגן אירועים, אבל אז גם מתחיל הסיכון לבוא לידי ביטוי והדברים יכולים להיות מאוד על הקצה.

 

אז מה עושים?

ובכן, לפני שאתם בוחרים גן אירועים בחדרה, כדאי מאוד לבחון את תנאי מזג האוויר באזור ואת רמת הביטחון שאתם יכולים לתת במזג האוויר לפי התאריך המדויק. חלק מן האתרים העוסקים במזג אוויר מתייחסים בדיוק לסוגייה זו ומספקים לכם טווחי זמן "בטוחים" לצד טווחי זמן "מתנדנדים" עבור כל אזור בישראל. באתרי מזג אוויר מסוימים גם תוכלו לקבל תחזית מזג אוויר חודשים קדימה ועל אף שהיא לא מדויקת, היא יכולה לתת לכם תמונה על המצב הכללי הצפוי ועל היחס של מצב זה למצב הממוצע. ככלל, כשעורכים אירוע בגן אירועים כדאי להתרחק עד כמה שניתן מתקופות הביניים הללו, בהן לא ניתן באמת לדעת מה יהיה מזג האוויר. באזור מרכז הארץ זה אומר שאתם רוצים לערוך אירועים בגן אירועים החל מאמצע חודש מאי ועד סוף ספטמבר. חודש לפני וחודש אחרי זה כבר מעט מסוכן ומעבר לכך זה כבר כמעט מתכון לכישלון.

 

ויש פתרון נוסף

פתרון נוסף שיכול לעניין אתכם עם אתם מתעקשים לערוך את החתונה שלכם במסגרת גן אירועים בחדרה הוא הפתרון של אולם אירועים המשלב בתוכו גם גן אירועים ויש לא מעט אופציות כאלה. בדיוק מהסיבות שפרטנו לעיל ביחס לסוגיית מזג האוויר, רבים מבעלי האולמות וגני האירועים הרחיבו את סל ההיצע שלהם למתחם המשלב בתוכו גם גן אירועים וגם אולם אירועים, כך שאם התנאים אינם מאפשרים זאת, תמיד אפשר להכניס את האירוע פנימה או מלכתחילה לערוך אותו בתוך האולם ללא הצורך לעבור מסכת של ביטולים ושינויים במקום בו עורכים את האירוע. במקרים רבים, אותם מקומות המשלבים גם אולם וגם גן אירועים הם מקומות שעומדים בסטנדרטים גבוהים של גודל, עיצוב, מערכות מיזוג אוויר, סאונד ותאורה וטיפוח סביבתי ולכן, גם יהיו יקרים יותר. זה המקום בו עליכם לשקול את הדברים ביחס לתקציב העומד לרשותכם והמידה בה תהיו מוכנים להשקיע את התקציב הנדרש, תלויה במידה בה אתם חושקים באופציית גן האירועים ובמידה בה אתם בטוחים בה ביחס לסוגיית מזג האוויר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו