האם כדאי להזמין בר אקטיבי במזכרת בתיה ?

 

 

בחלק גדול מהאירועים המשפחתיים והעסקיים, הכוללים עשרות ומאות מוזמנים, נהוג לשלב בר אלכוהול משובח שיתרום לאווירה וירווה את "צימאון" המוזמנים למשקאות החריפים. אכן, קצת אלכוהול מעולם לא הזיק לרחבת הריקודים, למפגשים בין אנשים ולכיף בחתונה, במסיבת רווקים או באירוע חברה. יחד עם זאת, יש המתלבטים אם כדאי להזמין בר אקטיבי במזכרת בתיה או שמא להסתפק בשירותי בר רגילים. בואו נראה למי הבר האקטיבי מתאים.

 

בר אקטיבי במזכרת בתיה – מה זה בכלל?

בר אקטיבי במזכרת בתיה

אם אתם חושבים על בר אקטיבי במזכרת בתיה, כדאי שתבינו במה בכלל מדובר על מנת שתוכלו לבצע את ההזמנה בביטחון, בידיעה שאתם יודעים לקראת מה אתם הולכים ומה יהיה באירוע. בר אקטיבי מציעה למעשה את שירותי הבר הרגילים, כלומר משקאות אלכוהוליים, אך הוא אינו מסיים כאן את תפקידו. למעשה מדובר בבר שתפקידו להעצים ולהגביר את השמחה וההתלהבות באירוע, עם יציאה אל מחוץ לדלפק והתערבות בין המוזמנים. האם זה מתאים לאירוע שלכם? המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

כאמור, בר אקטיבי במזכרת בתיה משמעו שיש מי שיוצא החוצה אליכם ואל המוזמנים שלכם. מי יוצא? מדובר בברמנים מיומנים, במלצרים שמבינים במשקאות ולעיתים גם ברקדניות, אשר מסתובבים עם מגשים בין האורחים. התפקיד שלהם הוא להרגיש ולזהות את האנרגיה כרגע באירוע, לראות את האנשים וליצור עימם תקשורת עם הצעה לעוד משקה "מרענן".

במילים אחרות, מדובר בשירות שמקפיץ את האווירה, כאשר אל המשקאות מצטרפות עוד "אטרקציות" בהתאם למה שהבר מציע – למשל לבוש ייחודי של המלצרים והמלצריות, ריקודים וקישוטים, משקאות המוגשים בכלים מיוחדים כמו פירות, חלוקת סוכריות גומי, ועוד.

 

התאמה של בר אקטיבי במזכרת בתיה לאירוע

 

בחירת שירותי בר אקטיבי במזכרת בתיה תלויה בראש ובראשונה בקונספט של האירוע. כך למשל, בחתונה צעירה, שמחה ומשוחררת אין ספק שמדובר בשירות מצוין, עם אנשים שיודעים לשמוח, אוהבים לחזק את האנרגיות, ומשקאות שיוצרים חגיגה של ממש. הדבר נכון גם לגבי אירועים חברה שבהם רוצים לשחרר את הרסן, מסיבת רווקים או רווקות רבת משתתפים, וכן הלאה.

 

לעומת זאת, אם מדובר באירוע יותר מעונב, רשמי ומכובד, ייתכן שהבר האקטיבי פחות יתאים לו. במקרה זה, כאשר רוצים לשמור על גבולות ברורים ועל אווירה מתוכננת ומחושבת, שירותי בר רגיל בהחלט יעשו את העבודה. מאידך, תמיד כדאי לבדוק עם החברה שמציעה את השירות האם בר אקטיבי יכול להשתלב גם באירוע כזה, כאשר הדגש הוא על פחות דינאמיות ועדיין עידוד האווירה והאינטראקציות.

 

מהי העלות של הבר?

 

העלות של בר אקטיבי מושפעת ממספר פרמטרים, אך באופן כללי יש לציין כי המחיר יותר גבוה משירותי בר רגילים. בין היתר, מה שמשפיע על העלויות הוא כמובן טיב המשקאות, כמות המשקאות שנצרכת באירוע, וכן מספר הברמנים והמלצרים, מספר השעות של האירוע, ואטרקציות ובקשות מיוחדות שלכם.

 

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו