בלי קינוחי פרווה! מתי נעדיף קייטרינג חלבי לאירוע

קרדיט תמונה: freepik

בחירת הקייטרינג לאירוע היא אחת מהבחירות הכי חשובות שתעשו לקראת היום הגדול. הנטייה הטבעית תהיה לבחור קייטרינג בשרי מכיוון שכולנו מכירים אותו ורגילים אליו. אך למה שלא תעשו חישוב מסלול מחדש? יכול להיות כי דווקא בחירה לא שגרתית תספק את הסחורה ותביא אתכם למקום הרצוי. הזמנת קייטרינג חלבי יכולה להיות פתרון מעולה להמון אירועים בכל מיני סגנונות. אנו כאן על מנת להסביר לכם מתי הבחירה בקייטרינג בסגנון חלבי תהיה הבחירה הנכונה לאירוע. אל תעשו בחירות חפוזות שעלולות להתברר בתור בחירות שגויות בשורה התחתונה. יש לכם את כל הכלים לבחון היטב את הבחירות עוד לפני שתבצעו אותן הלכה למעשה. 

 

קייטרינג חלבי לאירועים קלילים

 

לא כל האירועים שנרצה לעשות יהיו אירועים רשמיים עם לבוש אלגנטי. בהמון מקרים נרצה להעדיף אירועים קלילים, כאלה שגורמים לכולנו להרגיש משוחררים. האוכל שתזמינו לאירוע ישפיע רבות על הדרך שבה המוזמנים הולכים לראות אותו. אם תזמינו קייטרינג חלבי בצפון, האירוע באופן אוטומטי יקבל הרגשה פחות רשמית. תוכלו לבקש מהאורחים להגיע עם לבוש נוח, כך שהם ירגישו הכי בנוח שרק אפשר. תחשבו היטב איזה אירוע אתם רוצים ליצור עוד לפני שתיצרו אותו. זוהי הדרך הבטוחה לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה גם אחרי שתעשו אותה.

 

קינוחים פרווה OUT קינוחים חלביים IN

 

בא לכם להגיש קינוחים חלביים באירוע שלכם? בשביל שזה יקרה הדבר הראשון שתצטרכו לעשות זה להזמין קייטרינג חלבי באר שבע. הרי ברגע שהקינוחים הם חלביים כתוצאה מכך גם האוכל חייב להיות חלבי או פרווה. הבחירה הזאת נחוצה עבור כל אותם אורחים שומרי מסורת, אלה שלא מערבבים בין בשר לחלב. אם מבחינתכם הקינוחים הם גולת הכותרת של האירוע, אין סיבה שתתפשרו על הטעם שלהם. ברור לכולם שיש הבדל כביר בין קינוחי פרווה לבין קינוחים חלביים באירוע. תבחנו את האפשרויות שניצבות לפניכם כדי שתעשו את הבחירה שתהיו איתה שלמים. לא בכל יום אתם נמצאים בפני בחירה ותכנון של אירוע משלכם.

 

אירועים שמתקיימים בשעות הבוקר 

 

מה אתם עושים במקרה שבו החלטתם לעשות אירוע בשעות הבוקר? במקרה כזה האחריות שלכם תהיה קודם כל להתאים את האוכל אותו תגישו לאורחים. קייטרינג בשרי לא יהיה רלוונטי במקרה הזה, הרי אף אחד לא יכול לאכול בשר על הבוקר. עם זאת קייטרינג חלבי בצפון יכול להיות דרך מעולה לפתוח את הבוקר באנרגיות טובות. זה לא משנה אם התכנון הוא אירוע קטן של הצוות בעבודה או אירוע גדול עם בני המשפחה. הכי חשוב שהאוכל יהיה מותאם לשעה שבה אתם מקיימים את האירוע, כך שכולם יוכלו להנות. האוכל ישפיע רבות על ההנאה של האורחים שמוזמנים לאירוע ואמורים לשמוח יחד אתכם ביום הגדול.  

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו