איך מארגנים ערב גיבוש עבור העובדים?

קרדיט תמונה: freepik

 

הגעתם למסקנה כי הגיע הזמן לערוך ערב גיבוש? עליכם לדעת כי זה לא כל כך פשוט לארגן ערב מיוחד שנבנה במיוחד עבור העובדים. על מנת שתוכלו להניב את התועלת, יהיה עליכם לדאוג ללא מעט דברים קטנים. רגע לפני שאתם מוציאים את התוכנית לפועל, אנו ננסה להסביר לכם מה אתם צריכים לזכור. אם תיישמו את כל הטיפים שניתן לכם כאן, תוכלו לראות את ערב הגיבוש מביא איתו לא מעט תועלת. הרי כל מי שבוחן את התועלת שאפשר להשיג מערב גיבוש מבין כי מדובר על תועלת גדולה. כזאת שלא תוכלו להשיג אותה על ידי אף פעילות אחרת שאותה תחליטו לעשות. למזלכם הגעתם להחלטה כי זה בהחלט מומלץ לערוך ערב מיוחד עבור העובדים שלכם.

תמיד עובדים תחת מסגרת תקציב

הכי קל יהיה לכם להתחיל לתכנן תוכניות, אך מי אמר שבאמת תוכלו ליישם אותן? לכל עסק יש את התקציב שיעמוד לרשותו כאשר הוא ירצה להוציא ערב גיבוש לפועל. לא פעם תמצאו את עצמכם מוותרים על לא מעט דברים שונים רק בגלל מגבלות התקציב. לכן אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עומדים במקום, תנסו מההתחלה לעבוד עם תקציב מוגדר. זה יאפשר לכם לדעת כי אתם לא תכניסו את עצמכם אל בור שלא תוכלו לצאת ממנו. התקציב אומנם יגביל אתכם, אך בזכותו תוכלו להוציא את כל התוכניות לפועל.

 

בוחרים את הטיימינג שמתאים לכולם

ערב גיבוש נועד על מנת לאפשר לעובדים להכיר האחד את השנייה מחוץ למקום העבודה. אם תערכו את הפעילות בשעה שלא תהיה נוחה לעובדים, לא מעט מהם פשוט לא יגיעו. המשמעות היא שלא תוכלו להשיג את התועלת שאותה תכננתם להשיג בתחילת הדרך. אנו מציעים לכם לחשוב בצורה רצינית על הטיימינג שבו תערכו את ערב הגיבוש. תנסו למצוא את הזמן שיהיה מתאים עבור רוב העובדים בעסק. כבר עכשיו נוכל

לספר לכם כי תמיד יהיו עובדים שלא יצליחו או לא ירצו להגיע.

 

דואגים למצוא מקום מיוחד

המקום שבו תערכו ערב גיבוש יכול להיות הפרמטר שיעשה את כל ההבדל. מצד אחד תרצו למצוא מקום שיהיה מספיק קרוב לעובדים, כך שהם יוכלו להגיע. מצד שני תרצו למצוא מקום שמביא איתו אווירה שונה וייחודית. לכן גם כאן תצטרכו לשקול מראש לא מעט אפשרויות עד אשר תמצאו את האפשרות המתאימה. כבר עכשיו נספר לכם כי בחירת המיקום היא מהבחירות הכי חשובות שתצטרכו לעשות. כך שאם קבלת ההחלטות לוקחת לכם קצת זמן, תבינו כי זה לא משהו חריג. תנסו בכל זאת להשקיע את המחשבה הדרושה על מנת שלא תתחרטו על הבחירה שעשיתם. לא בכל יום יוצא לכם לארגן ערב מיוחד שמטרתו העיקרית היא גיבוש העובדים.

 

אי אפשר לחגוג על בטן ריקה

מה עוד אתם צריכים לבדוק כאשר אתם מארגנים ערב גיבוש לעובדים? עליכם לזכור להביא אוכל משובח, כזה שיאפשר לעובדים להנות על באמת. הרי אי אפשר לחגוג על בטן ריקה, ולכן תצטרכו לדאוג לאוכל ברמה גבוהה. יש מספר רב של חברות קייטרינג המציעות אוכל עבור ימי גיבוש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את החברה שעליה תוכלו לסמוך. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה, ולכן לא תוכלו לעבור עליו לסדר היום. אפילו תלכו בעצמכם לטעום את האוכל על מנת שתוכלו לדעת כי לא עשיתם בחירה שבדיעבד תתחרטו עליה. יש כאלה שרק בדיעבד מגלים כי האוכל לא ממש מתאים.

 

התאימו את הפעילות לעובדים

קיימות לא מעט סוגים שונים של פעילויות שאותן תוכלו לבצע. כמובן שכל פעילות מביאה איתה תרומה שונה, ויהיה עליכם לבחון את התרומה של כל פעילות. אך בו בזמן עליכם להתאים את הפעילות לעובדים שאמורים להגיע. אם לא תבחרו פעילות מתאימה עבור ערב גיבוש, תמצאו את העובדים משתעממים תוך זמן קצר. השאיפה שלכם חייבת להיות לשמור את העובדים במצב רוח חיובי ועם המון אנרגיות טובות. אם הם ישתעממו, בשלב מסוים הם פשוט ילכו לבית. כך לא תוכלו לקבל את התרומה שאותה תכננתם לקבל מאותו ערב שארגנתם. שילמתם על הערב לא מעט, ולכן הגיוני שתרצו גם לקבל תמורה.

 

לא צריך לקחת את העובדים לקצה

יש כאלה שישר חושבים על פעילויות אקסטרים כאשר הם שומעים על ערב גיבוש עבור העובדים. אך למען האמת אין סיבה שתיקחו בכל פעם את העובדים אל הקצה. תוכלו גם למצוא אפשרויות שונות שמאפשרות מנוחה ביחד עם הנאה רבה. כך שתנסו תמיד למצוא את האיזון על מנת שכל הערב בהסתכלות כוללת יהיה מתאים עבור כל העובדים. בכל מקום עבודה תוכלו למצוא עובדים שמתאים להם משהו אחד, ואחרים שמתאים להם משהו אחר. בתור אלה שאמורים לעשות את הבחירה הסופית יהיה עליכם לנסות למצוא את נקודת ההשקה. נקודה שבה כולם יצליחו להנות במידה כזאת או במידה אחרת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו