אביזרים לחתונה – כל מה שצריך לחתונה מושלמת

heart-529607_1920

הקורונה שינתה את פני האירועים וצמצמה את כמות המוזמנים. זה כמובן לא השינוי היחיד ועכשיו, כשעונת החתונות חוזרת, זה הזמן לדעת אילו אביזרים לחתונה יכולים לעמוד לרשותכם.

לצורך הכנת הכתבה התייעצנו עם סאונדיין, מומחים בהשכרת ציוד לאירועים, כדי לשמוע מניסיונם ולגלות כיצד תוכלו לדאוג שהחתונה שלכם תהיה מושלמת.

השלב הראשון של ההכנות

רגע לפני שתכינו לעצמכם רשימת ציוד לקראת החתונה, תרצו להחליט מי האורחים שיוזמנו אליה ולמצוא את המקום שיתאים לאווירה שאתם רוצים ליצור. אפשר לראות כי יותר אירועים מתקיימים בשטח פתוח, גני אירועים וחצרות בתים וזה בהחלט המקום המושלם לקיץ. 

בשלב הראשון תרצו לדעת היכן אתם עורכים את החתונה. עליכם לענות על השאלות: כמה אורחים יגיעו, האם יש חשמל במקום (למשל אם אתם חוגגים בטבע לא בטוח שיש חשמל במקום) והחשובה ביותר, מה מאפיין אתכם ויהפוך את האירוע שלכם למיוחד (מיד נציע רעיונות שכאלה). 

אביזרים לחתונה שישדרגו כל אירוע

חתונה מושלמת היא תוצאה של חיבור אנרגיה שמביאים המוזמנים, הסביבה שנבחרה ותשומת לב לפרטים הקטנים. אותם פרטים קטנים הם בין היתר האביזרים שמיועדים לאירוע והם יכולים לעשות את ההבדל בין עוד חתונה לבין אחת מושלמת. כיוון שמדובר בעולם ומלואו, כדאי שתכירו את הציוד שתוכלו לשכור, את זה שככל הנראה לא תרצו לוותר עליו ואת זה שתשקלו להוסיף לחתונה.

אביזרים שככל הנראה תצטרכו שיהיו בחתונה שלכם

תכנון החתונה יביא בחשבון מספר פריטים שככל הנראה תצטרכו לחשוב עליהם. את הרשימה הבאה תצטרכו לבדוק ולוודא כי שום דבר מהבאים לא יחסר:

  • כסאות ושולחנות – כל זוג רוצה שרחבת הריקודים תהיה פעילה כל האירוע, אך אין לשכוח שלא תמיד כולם רוצים לרקוד וחוץ מזה, יש לנוח בזמן האוכל בצורה נוחה. לכן, יש לבדוק כי ישנם מספיק כסאות ושולחנות לכל האורחים ואפשרות לישיבה בטוחה בהתאם להוראות הקורונה.
  • גנרטור – ישנם שלל אביזרי חשמל שנמצאים בשימוש בזמן החתונה. בין אם אתם מתכוונים לחגוג במקום בו יש חשמל זמין ובין אם בטבע, תרצו שיהיה לכם גנרטור. אם מדובר במקום מסודר, בררו שיש פתרון במקרה של נפילת מתח ואם לא, תכננו איך להביא את האנרגיה בעצמכם.
  • מאווררים וצ'ילרים – באירועים המתקיימים באולם מסודר בדרך כלל ישנם פתרונות אוורור (אך חשוב לוודא זאת). אם התכנון הוא לקיים חתונה בחצר או בטבע, תרצו לדאוג לאורחים שלכם ולשם כך עומדים לרשותכם שלל פתרונות אוורור עליהם כדאי לברר מראש.
  • תאורה – גם כאן, לאולמות וגני האירועים יש פתרונות ובדרך כלל מצוינים. לעומת זאת, לפעמים זוגות מתכננים אירוע בחוץ ונזכרים רק ברגע האחרון שהם בעצם יצטרכו לראות את כולם. הפתרון פשוט, זמין וניתן להשכרה מחברה מקצועית.
  • מערכת הגברה – בשונה מתאורה, במקרה של הפעלת מוזיקה, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות כאשר היום תוכלו לקיים חתונה טרנדית עם אוזניות. כלומר, כל אחד ואחת יקבלו אוזניות, ידאגו לווליום שמתאים להם ושאר האורחים יוכלו ליהנות מאירוע שקט ונינוח.

אביזרים שישדרגו את החתונה שלכם

לצד האביזרים שכמעט בטוח שתצרכו בחתונה שלכם, ישנם אביזרים שיכולים לשדרג אותו. זוגות אשר שדרגו את החתונה שלהם יוכלו לספר כי פתרונות ההשכרה הפכו את האירוע שלהם ליחיד ומיוחד:

    • פינות ישיבה – עיצוב המקום הוא חלק בלתי נפרד מיצירת האווירה הרצויה באירוע. פינות ישיבה ובהן גם מחצלות, פופים וספסלים נמוכים, יכולים גם לשדרג את המראה הכללי של המקום וגם להעניק לאורחים חוויה של ישיבה אינטימית יותר.

 

  • מקרן – לזוגות שרוצים להקרין תמונות, סרטונים או אפילו לערוך פעילות עם האורחים, מסך ומקרן יכולים להיות תוספת נפלאה. 

 

  • אוהל – מתאים בעיקר לחתונות שיש לתחם אותן. כאלו שמתקיימות בשטח פתוח אליו יכולים להגיע עוד אנשים. כמו כן, הוא מתאים לימים חמים או קרים כשניתן לקרר או לחמם אותו באמצעים המיועדים לכך.

שירותי השכרת אביזרים לחתונה

היום כל מה שתצטרכו לקראת החתונה ניתן להשכרה. חברה המתמחה בתחום תציע לזוגות לא רק ציוד אלא גם הכוונה, הדרכה וליווי מלא. כמובן, חברה מקצועית תקפיד להציע ציוד שמור ברמה הגבוהה ביותר ואת הפתרונות הנכונים לחתונה הספציפית של הזוג. פתרונות שיכולים להשתנות בהתאם למקום החתונה, מספר המוזמנים והחלומות שבני הזוג מביאים איתם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

השמנה
בלוג

בחינת הפוטנציאל של אולמות אירועים כבעלי ברית במאבק בעודף משקל: בחינת הזדמנויות ואתגרים

עודף משקל והשמנה הפכו לבעיות בריאות ציבוריות משמעותיות בעולם, כולל בישראל. השכיחות של עודף משקל גדלה בהתמדה, מה שמוביל לעלייה במחלות מטבוליות כמו סוכרת והפרעות לב וכלי דם. ככל שהצורך באסטרטגיות יעילות לניהול משקל גדל, חיוני לחקור גישות חדשניות. מאמר זה נועד לבחון את התפקיד הפוטנציאלי של אולמות אירועים במאבק בעודף משקל, תוך הדגשת ההזדמנויות והאתגרים הקשורים לגישה זו.

התקשרו עכשיו