אופנת חורף 2021: הטרנדים החמים של עולם האופנה

 

ניאון, עור והלבשה תחתונה מהווים חלק מהטרנדים החמים של חורף 2021. רגע לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה, זה הזמן להכיר את כל הטרנדים אשר ישתלבו בצורה מושלמת עם ארון הבגדים שלכם. מוכנים? בואו נתחיל!

יוצאים מהפיג'מה: הטרנדים החמים של עולם האופנה לשנת 2021

זה לא סוד ששנת 2020 הייתה שנה מורכבת למדי, בייחוד בעבור עולם האופנה. למעשה, רובנו בילינו את רוב השנה בפיג'מה או במקרה הטוב סווטשירט, ועל כן עולם האופנה נאלץ להתאים את עצמו ולקוות לתקופה טובה יותר. התקופה הזו אפשרה לנו, לא מעט בזכות מעצבים צעירים כמו גם מובילי דעת קהל (שלא נותנים לנגיף לעצור אותם אלא להפך) – לצאת סוף סוף מבגדי הבית ובהתאם לכך לשלב בארון מגוון רחב של טרנדים לצד פריטים קלאסיים. מהם הטרנדים החמים של חורף 2021? להלן סקירה מיוחדת:

נעלי עור

פריט שנחשב לקלאסי אך גם טרנדי הוא כמובן עור, בין אם מדובר בבגדים ובוודאי כאשר מדובר בנעליים. בשבועות האופנה ברחבי העולם כיכבו נעלי העור כמעט בכל תצוגה, ובתוך זמן קצר גם החנויות כאן בישראל יישרו קו ומספקות לכם הצרכנים אפשרות לשלב את העור במלתחה. אחת מחנויות הנעליים הטרנדיות ביותר היא "פריטי בלרינס", שמחזיקה מגוון רחב של נעליים אופנתיות ושיקיות במיוחד. לחצו כאן למידע נוסף על דגמים פופולאריים, ובכך תוכלו לבצע רכישה של נעלי עור טרנדיות כמו גם דגמים נוספים בסגנונות שונים, הן בעבור יציאה לבילוי או אפילו למקום העבודה, וזאת מבלי להפחית באיכות אך גם בנראות.

ניאון

טרנד הניאון שכבש את העולם בשנה הקודמת ממשיך איתנו גם בשנה הקרובה, ובחורף הקרוב ניתן לראות כיצד הוא משתלב לא רק בבגדים אלא גם בנעליים, כפי שניתן היה לראות בקולקציה האחרונה של המעצב והזמר קנייה ווסט. מדובר בטרנד שמשלב בין סגנון נועז לבין מראה זרוק שהפך לטרנדי במיוחד בזכות היילי ביבר, רעייתו של ג'סטין ביבר. אל תחששו לשלב את הניאון במלתחה אולם שימו לב כי אתם ממתנים את הלוק דרך שימוש בצבעי יסוד, מתוך מטרה לא לתת לטרנד הזה "להשתלט" על המראה אותו אתם רוצים ליצור. מה שבטוח, את תשומת הלב אתם בטוח הולכים למשוך.

הלבשה תחתונה

הדגש על הלבשה תחתונה תפס תאוצה בעיקר בזכות מובילות דעת קהל שהחלו לשלב חזיות כמו גם בגדי גוף סקסים כחלק בלתי נפרד מהלוק, ועל כן ניתן לומר כי מדובר בטרנד נועז אך גם כזה אותו ניתן לשלב עם ביגוד אלגנטי, מתוך מטרה לאזן את הלוק.

ורוד

בתקופה האחרונה ניתן לראות כיצד הצבע הוורוד שולט באופן כמעט מוחלט בתצוגות האופנה, וגם בחנויות הביגוד. גוונים שונים של ורוד מתאימים לכל אחד ולמעשה ניתן ללבוש ורוד הן בצורה של חליפה או אפילו זוג נעליים. מדובר בצבע שמח אבל גם רומנטי, ועל כן רצוי בהחלט לשלב אותו בארון בכל צורה שנראית ומרגישה לכם מחמיאה.

כובע רחב שוליים

בשבוע האופנה בפריז שנערך לאחרונה לא ניתן היה לפספס את הכובעים רחבי השוליים שאותם חבשו דוגמניות כמו גם מפורסמים מהשורה הראשונה. הטרנד הזה מגיע לא מעט בזכות סדרות פופולריות שעלו לאוויר לאחרונה כמו "הכתר", שהדגימו כיצד דווקא כובע רחב שוליים יכול להקפיץ את הלוק ולהפוך גם שמלה שחורה וקלאסית ללוק בלתי נשכח.

שכמיות

השכמייה חוזרת בענק, והיא מהווה פריט שהוא בגדר חובה בחורף 2021. ניתן לראות כיצד הצבעים אפור, שחור, בז' וחום כהה מופיעים אצל מרבית החנויות האופנה כמו גם מעצבים עצמאיים שמשלבים את השכמייה ביחד עם כובע רחב שוליים, כך שנוצר לוק אחיד אך גם מסקרן ברוח המאה ה-19 שחוזרת בענק בחורף 2021.

לסיכום, הטרנדים של שנת 2021 נמצאים כבר עכשיו בחנויות. נצלו את ההזדמנות להתחדש, לרענן את המלתחה ולנצל את העובדה כי אנחנו לקראת שנה חדשה לטובת סינון בגדים בהם אין לכם צורך ובהתאם לכך יצירה של לוקים מנצחים המורכבים גם מפריטים קלאסיים אך גם מטרנדים שילוו אותנו גם בעונות הבאות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

קיר בלונים
בלוג

הסבר מקיף: מהם בלונים לאירועים?

קיר בלונים הוא דרך יצירתית ומושכת את העין לקשט כל חלל אירוע. על ידי שימוש במגוון צבעים, צורות וגדלים, קיר בלון יכול לשמש רקע מדהים לתמונות, מצגות או בידור.

ילד רובה מים
בלוג

ביקורת אירוע תג מים בטעם של שפריץ

מחפשים דרך מהנה ומרגשת לתבל את האירוע הבא שלכם? אל תחפש יותר מתג מים! תג מים היא הפעילות המושלמת למסיבות יום הולדת, אירועי גיבוש צוות או סתם יום כיף עם חברים. שחקנים יכולים לרוץ, להתחמק ולהתיז את דרכם לניצחון במשחק המרתק הזה המשלב את ההתרגשות של תג עם הקרירות המרעננת של המים.

dj wedding
בלוג

בחירת הדייגי המושלם לחתונה שלכם טיפים מדוייקים

חתונות דייג'י הן חגיגה מסורתית בישראל, בה מתכנסים צעירים לחגוג את איחוד שני אנשים. זהו אירוע משמח מלא בריקודים, מוזיקה וצחוק. אחד המרכיבים המרכזיים בחתונה של דייגי הוא הדייגי, שאחראי על הובלת החגיגות ושמירה על המסיבה.

חיסכון
בלוג

חיסכון – למה חשוב לחסוך ומה צריך לבדוק לפני שפותחים תוכנית חיסכון

בימים שבשגרה, ימים בהם אנו עובדים, מתפרנסים ונהנים ממשכורת סדירה, אנחנו לא מטרידים את עצמנו יותר מדי במחשבות מה יקרה אם ואילו. אנחנו לא נוטים לדמיין שיום אחד נידרש לבצע הוצאה כספית משמעותית שלא נוכל לעמוד בה עם תנאי המשכורת שלנו או שיום אחד לא נהנה עוד ממשכורת סדירה.

התקשרו עכשיו